Aasta üritusturundusagentuuriks valiti taaskord Jolos
Järjekorras juba 24. Kuldmuna loovkonkursil valiti ka sellel aastal parimad tegijad Eesti üritusturundusmaastikul. Aasta üritusturundusagentuuri tiitli võitis ka seekord Jolos, kes viis koju kaks kuldmuna ja kaks hõbemuna. Auhinnatud said järgmised üritused:
KULD! ÜRITUSTURUNDUS / 14.4. Promotsioon
- Visit Estonia @ WRC Rally Estonia – Visit Estonia Eesti kultuuri tutvustamise kampaania WRC Ralli Estonial, mis tõmbas loovusega kavalalt tähelepanu ja saavutas erakordselt suured tulemused.
KULD! ÜRITUSTURUNDUS / 14.2. Väliskommunikatsiooni üritus
- Turismiskonverents “Vaatenurk” – Aasta tähtsaima Turismikonverentsi erakordne loolahendus, mis muutis osalejate vaatenurka sisuliselt üritusele nii kohapeal kui virtuaalselt.
HÕBE! ÜRITUSTURUNDUS / 14.2. Väliskommunikatsiooni üritus
- Eesti Parimad Ettevõtted auhindamine “Õigel kursil” – Üritus, mille eesmärk on tutvustada Eesti ettevõtteid ja ettevõtlust läbi vaheldusrikka programmi ja kvaliteetsete loovlahenduste.
HÕBE! ÜRITUSTURUNDUS / 14.1. Sisekommunikatsiooni üritus
- Põhjusega Mässaja ürituste kampaania – Tele2 sisekommunikatsiooni kampaania, mis keeras üritused pea peale ja sidus inimesed brändi suunaga üheks.
Jolose eesmärk on aidata luua ettevõtetel soovitud väärtust läbi mõtestatud, kõrgekvaliteetsete ja enneolematute terviklahenduste. Pühendunud ja unikaalsetest inimestest koosnev tiim arendab pidevalt uusi lahendusi, edendab brände ning loob ideedest reaalsuse. Jolos aitab korraldada nii live kui online üritusi, pakub abi nii brändingu, kui strateegilise kommunikatsiooni vallas. Loe Jolose kohat rohkem siit
Turundusjuht
Postitas: 09.06.2022
Kategooriad: Uudised